08 mars 2008

Turboneger konsert rapport


Når jeg skulle gå til Nøstet i dag for å sjå Turboneger var det heldigvis slutta å regne, var hos Morten tidligare på dagen og då regna så myskje at eg blei gjennomvåt. Med tørre kle gikk eg av gårde. Vel framme gikk eg rett fram til scena og sto der og venta, Tommy (fra Silver) gikk fram og tilbake med ledninger og gitarer, fikk kontakt med han til slutt. 20 minutta før konserten begynnte folk og presse som faen, trudde eg ikkje kom til å klare to sanger engang. Ble så voldsomt at barrikaden blei dytta fram over. Folk blei bedt om å roe seg kraftig ned så dei fikk fiksa det, ellers blei det ingen konsert. Men det var noen som ikke hørte. Etter 45 minutta med fram og tilbake, då snakka eg om meg, og koring av "I got erection", kom endelig Turbo på scena. Då tok det faen meg av, eg kjempa for å holde meg på beina og blei kasta lenger bak, det var like greit, der var det lettare å skubbe folk unna så eg fikk stå i fred å hoppe og sprette som en anna idiot, samtidig fikk eg små glimt av bandet på scena. På slutten av det første lange settet av konserten blei det skutt ut Turbo sedlar frå kanone, klarte å kapre meg en med Hank Von Helvette.

Hadde ikke noen spesiell favoritt låt for kvelden, alt var like bra. Dei spelte blant anna: All my friends are dead, Are you ready, Demin Demon, Sell your body, Do you dig destruction, We're gonna drop the atom bomb, Prince of the rodeo, Fuck the world. Noke fra alt med andre ord.

Ditta var en den fetaste Turbo konserten EVER!!! Gikk ut der ifra svett og sliten, 99% svette og 1% vatn som blei kasta rundt.

Ingen kommentarer: