10 mars 2008

Laaaang skate sesh!!!

I dag har jeg faen meg skata lenge, var drit arti, har ikkje skata på en måned. Når eg kom opp til rampen på Sandviken kl. 17:20, var det små dritt ungar i rampen som dreiv å "skata." Var litt irreterande og gøy samtidig, prøvde å lære dei å droppe, montro de de klarer det snart... hehe. Når de var gått fikk jeg skata litt for meg sjøl uten å tenke på at ungene var i veien. Digg. Når det begynnte å bli mørkt så klarte jeg noe jeg aldri har prøvd på før, 270 smith, fant ikkje noke eksempel av det på youtube. Da 3/4 skru og landa med eine trucken på kanten og den andre skrått ned mot rampen.

Når jeg var på vei heim, var det noen skatere ved den blå steinen oge, hadde tenkt å bare være der litte gran, men ente opp med at eg blei der ganske lenge, blei med dei som var der til en anna spot og. Kvart på ti var eg so sliten i beina at eg stakk heim, først inn på butikken å kjøpe pålegg... hehe.



Eg klarte kickflip frontside boardslide på dinna, som dei andre laga til, og frontside 360 ned dei to trappe trinna. Nå har jeg fått litt meir cred poeng her i bergen... Hehe:P

Ingen kommentarer: