10 mars 2008

To day=)

I dag forsov eg meg litt, kom litt for seint på skolen. Fikk utdelt ny oppgåve i dag, som går ut på å ta et Asbjørnsen og Moe eventyr og sette det inn i en moderne setting, og lage 5 illustrasjoner og bok omslag til det. Virker som ei interressant oppgåve. Og so fikk vi besøk av Westerdahls som informerte om en konkurranse for medie studenter, skal sende inn stundent arbeid, kan visst sende inn så mykje eg vil. Da tenkte eg skulle ta og sende inn noken ting eg har laga, kan bli interressant.


Snart skal eg ta og so fare ned til Per-Erik og hente noken flaske som eg skal pante og kjøpe litt pålegg for. Før eg stikke en tur bort til en micro-ramp på Sandviken, digger den rampen, er så morsom å skate på. Har vert voldsomt skate sugen i det siste, og eg har ikkje hatt penga til å ta bussen opp til skatehallen. Er glad det har vert fint vær i dag så asfalten har tørka.


Har fått en ny helt i dag... Duane Peters, skater og punker (og da mener jeg old school punker), like gammal som mamma, familie, kona og gutt ungen, spille i to band: U.S. Bombs og Die Hunns, spille sammen med kona i Die Hunns. Hadde vert drit fett og hengt med han i en dag, skate heile dagen og fare på punk konsert på kvelden.

Ingen kommentarer: