27 mai 2008

Yeah!!!

I dag klarte eg endelig kickflip to fakie i bowlen!!!

Hele dagen begynte med puffa havre til frokost og skate film på PCen, men så klikka PCen min mongo, typisk rett før eg skal lever eksamens mappa tenkte eg, men det ordna seg etter kvar, må ta og so brenne ut alle arbeidda mine, i tilfelle den skulle dø heilt. Tok oppgåva eg holder på med no inn på en sånn minnepenn og for på skolen for å gjøre ferdig og printe ut, men so funka ikkje kortet mitt, som eg må ha får å bruke printeren... typisk. Men har heldigvis i mårra og å gjere det på. Etter mykje motgang i dag for eg til bowlen og skata. Var deilig, sol, varme og skating i bar over kropp, finnst ikkje noke bedre. Er seff noen små ulemper med bar overkropp, men det gjør ikke noe. Var en utrulig morsom sesh, med freshe nye tricks i bagen, kickflip to fakie, backside kickflip i bowlen, fakie smith revert, ollie over corneren, kickflip axlestall. I kveld skal eg slappe av og lege meg sjøl, og gjere meg klar for en ny sesh i måra.

Ingen kommentarer: