07 mai 2008

Slam

I dag var eg på skate konkurranse igjen. Den norske Emerica teamet har har hatt en turne gåande no, med best trick contest for u-sponsa skatere. Christian Brox, en norsk skate legende var der. Etter å ha skata litt, fant eg ut at eg skulle prøve wall ride på den store banken... tok jævli med fart, opp på banken, opp på veggen, bak fot glapp på vei ned, ditta går til helvete tenkte eg... SLAM!!!! ned i betong golvet. Røyse meg opp, og ser ei kamera linse opp i tryne på meg. Gikk heldigvis bra, bare vondt i hand leddet, skuldra og nakken, klarer ikke bevege skuldra skikkelig, men det kjem seg. Og på slutten av kvelden tok Christian tak i roperten om og annonserte dagens slam, og det var meg. Fikk med meg et par Emerica sko, som var litt for store, skal se om eg får bytta dei på session.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅåå, du skal faen døtte meg vere glad for at eg ikkje var der og ga deg juling!!
På tide du kjem heim skjønner eg.