03 februar 2009

Trashcan Darling konsert



I køen til Trashcan Darling konserten møtte jeg på Stine og Sigg, og se hadde ikke kjøpt billetter så jeg måtte kjøpe for dei siden jeg var lenger framme i køen. Inne hooka eg opp med Tommy fra Silver, hadde noen øl før konserten begynnte.

Konserten var drit fet, spess fett var det at jeg hoija med gitaristen i Surferosa... hehe.

Etter konserten bare det av gårde til Elm Street, der møtte jeg på Ella og Lillian to felles die hard Silver fans, og venniner. Der var vi til det stengte, hang litt utanfor for å finne nach. Men Ella fikk tak i nøkler av en kompis av henne, så var det opp igjen til St.hans Haugen, men i en annen leilighet. Der forsynte vi oss av barskapet til fyren. Var der til klokka halv 9 på morningen.

Men stunden etter at ei kjerring fra hotellet eg sov på vekte meg behøver jeg ikke snakke om. Dere skjønner nok tegninga.

Ingen kommentarer: