30 juni 2008

Hove



Eg, TK og Aleks + to jenter (trine og monika) reiste fra vassenden etter å ha fyllt bensin og fylt på statoil koppane, i ett halv to tida. Kom ikkje fram til Arendal før klokka 1 - 2 om natta. Det var noen veldi skuffa personer i bilen da vi fikk vite at Opeth ikkje skulle spille, gikk verst ut over TK og Trine. Men humøret steig når vi kom til Gol. Når vi kom til hønefoss begynnte vi lure på ka vei vi skulle kjøre, men det gikk fint etter et par telefona til fedrene og kart. Var ikkje så mykje som skjedde etter Hønefoss. Men det var en bil tur fyllt me glede, skuffelser, latter, billeiker o.s.v.

Fredagen var konsert dag, og eg gleda meg til The Used og In Flames. Dagen begynnte med frokost, og en tur til arendal sentrum og polet, og butikken for øl. Så var det en tur på Big Horn Steak House, der vi spiste ytrefilet. Og møtte andre fra førde som hadde vert der heile uka. Så var det båt tur over til Hove, for å begynne å drikke og kose oss. Men så kom regnet, men noen hadde fått tak i ponchoer på Peppes Pizza. Utrulig digg å sitte i regnet å drikke uten å bli våt.
Så stakk eg for å sjå The Used, utrulig konge opplevelse... digger vokalisten. Så var det vidre å se In Flames, men de var tre kvarter forsinket. Så mens eg venta på dei andre kjøpte eg meg en øl og slo av en prat med Gaahl, utrulig hyggelig fyr faktisk. In Flames var konge! Eg, Aleks og TK tok heilt av noen ganger under konserten, kasta rundt på kvarandre og herja på. Etter In Flames var det tilbake til campen å drikke mer. Kom ikkje tilbake til sove plassen før klokka 5.





Lørdagen var dagen vi tok det heilt med ro, gjøre ingenting, spille kort o.s.v. Men på kvelden dro vi ut på byen å spiste på Peppes Pizza, og tok noen øl på et utested.



Søndagen reiste vi heim, men ei utrulig bra helg bak oss. Neste år blir vi nok på Hove heile uka.

(Fleire bilder fra turen kommer nok)

Ingen kommentarer: