05 april 2008

LOL!!!

I dag har eg gjort noke eg aldri skulle tru eg kom til å gjere. Gå til skolen og jobbe med ei oppgåve på en LØRDAG:P Hehe... Jiiiiis loise! Har presentasjon av tema oppgåva på torsdag og har en del igjen. Oppgåva går ut på å illustrere ei eventyr som vi har såtte i en moderne setting, og gruppa mi kom fram til Prinsessen ingen kunne målbinde. Eg har omslag illustrasjonen klar og en ill. til teksten og en som er klar til å malast, då har eg tre ill. til som må bli ferdig, pluss at omslage må lagast i indesign.
Skisse av villaen som er klar til å fargast.

Per, Pål og Espen Askeladd i ghettoen. (små justeringer, så er den ferdi)



Vart opprydding her i huset i dag og sia det var to jenter som skulle på visning her i kveld. Tok og så støvsugde felles arealet oppe og nede, tok ut bosset og stakk av med pante flaskene som har låge i gangen i et par måna. Dei tok eg og kjøpte meg en kaffi for i byen og lørdags digg (0,5 liter cola og ostepop)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var stilig! Verkelig bra!

Cecilie sa...

Så flink du er!!!! Utrulig stilige illustrasjoner.